Kevin borg

God kväll/natt eller vad man nu säger när klockan är över halv 2.
Jag och Anna sitter här och hon håller på med en kortlek.
Vi ska väl gå och lägga oss och titta på film eller något snart.
Mamma har inte kommit hem än, skönt kan jag lova.
Jag Anna Max och Albin hade snöbollskrig , kan lova att det var kul.
Max vart nog blötast, haha.

Förresten, vad tyckte ni om att Kevin Borg vann Idol då? :)

Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har jag iallafall.

Nu ska vi gå och titta på film.
Sov gott, puss



Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

Jag kan hel ärligt säga att jag inte har följt idol.. vem tyckte du skulle vinna?

2008-12-13 @ 08:40:03
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0