Måndag

Godmorgon!

Jag sitter här och är typ död.
Gud , jag har blivit värsta trött på mornarna :o

Iallafall så mår Moa inge bra tror jag.. hon spyr inne,
bajsar inne, eller ja, hon gjorde det inatt..
Stackarn! Hon är ju inne på åttonde året, fått typ 25 valpar
när hon bodde på kenneln.. så hon är ju inte i lika gott skick
som hon skulle ha vart om hon inte fått valparna..
Hon bara ligger, ligger och ligger hela dagarna, kanske flyttar
sig från ett ställe till ett annat, men inget mera.


Nu ska jag iallafall gå ut med dom, sen ska jag göra ordning min
frukost som jag ska ta med upp på mitt rum :)

Ha det bra
Puss


Coolig bild & cooling på bild! :)   1 år igår! :)

Kommentarer
Postat av: othilia

tack!:) din blogg var fin den med!:)

2008-12-29 @ 12:04:09
URL: http://justothilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0