Nedsatt hörsel?

Hej på er! :)
Nu sitter jag här, kan nämligen blogga lite nu,
hade egentligen inte kunnat det, för Marre skulle hem
klockan 8, och då skulle jag börja med uppsatsen hade jag
tänkt mig, men eftersom klockan inte är 8 än, så kan
jag skriva :)

Det började med att jag gick till bussen, eller , var påväg,
när min pappa plötsligt kommer på moppe precis när jag
har rätt bråttom. Han stannar och pratar med mig, vilket jag
inte har tid med. Sen kommer jag iväg, och när jag kommer
in på cykelbanan, då ser jag bussen komma!
Tack tänkte jag.. tack pappa... tack gero :o (gero drygade innan jag skulle gå )
Men, jag smsade till marre och sa , att jag tar en senare buss, som går 10 minuter efter.
Men , när klockan är 16.29, då kommer bussen. Jag vart alldeles överlycklig
för jag frös jättemycket!
Väl nere på stan gick vi runt och tittade lite.
Vi åkte hem med 10 över 5 bussen.
Sen gick vi hem till mig och kollade på teve, sen blev det
singstar (:
Nu sitter jag här, ska snart börja med min underbara
uppsats om Leksandresan :)

Jag har märkt att jag fått nedsatt hörsel sen jag var
sjuk iallafall! Usch, det är jätteläskit :o

Nu ska jag börja plugga.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: H

Låten äger, han äger! :D

2008-12-03 @ 20:37:25
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0