NIKON D40

Hejsan! :)

Nu har jag gjort mig klar, gett mamma och pappa julklapparna,
jag har vart ute med hundarna, och tagit en massa kort! :')
Gash vad jag älskar kameran, haha!
Ni kommer nog få rätt mycket att titta på sen, kan jag nästan lova (;

Jag orkar inte lägga in nå bilder förrän ikväll, för mormor och farmor kommer
hit alldeles snart. :)

Jag ska gå och leta på lite glitter som hundarna ska få ha runt halsen,
bara för att dom är såå söta! :)

Förra året hade Gero en tomtemössa som jag själv gjort på slöjden, haha :)
Men då var han ju liten, så den kan han ju ha nu om man säger så ,(:

Jag känner mig grymt glad, som ni kanske märker, hah (:

Om en vecka kommer anna hit, och vi ska ha mys på nyår :D
Vet inte vart vi ska vara eller med vilka vi ska fira med, skulle tro
tvillingarna, men jag vet inte :)

Knäcken som jag gjorde härhemma igår vart grymt god kan jag ju bara tillägga! :)

Nu måste jag kila, ska kasta mig in i garderoben och leta efter en låda där det står
'julsaker' på , där i finns det glitter, tror jag :o

Jaja.

Ha en riktigt skön julafton nu allihopa, det är ni värda!
Puss


Jag tycker att den där bilden är ganska fin för att vara tagen med en mobilkamera,
3.2 megapixlar, tycker inte ni? den är helt oredigerad också :)

Kommentarer
Postat av: Emilia MW

jätte söta hundar:D

2008-12-24 @ 14:11:16
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: anna wennerblom

haha, jag kommer ju imon också bby :D <3

2008-12-24 @ 21:54:42
URL: http://annawennerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0