Nyårsplanering

Hejsan:)
Nu har jag borstat klart hundarna.
Dom är ju så snälla :)
Ganska jobbigt med all deras päls, men det går bra :)

Snart ska jag gå ner i köket, göra iordning en kopp te,
sen ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på O.C ,
som jag egentligen skulle tittat klart på i helgen, men somnade vid 2 / halv 3, vaknade
20 i 8 av att teven stog på, haha !
Har ett och ett halvt avsnitt kvar tror jag.

Just nu sitter jag här och försker få tag på anna, men hennes telefon
har dött tror jag. Kommer fram till röstbredvlådan hela tiden.
Suck på henne! :o

Kanske fira nyår med den flickan , trevligt trevligt! :)

Och , påtal om Anna, jag fick VG- på min uppsats, men det kanske jag redan
skrivit om? Jag vet inte. Om jag har det, då borde ni ju komma ihåg det nu ;)

Förresten, vad tycker ni om min nya design? :)

Nu ska jag göra kväller :)

Hoppas alla haft en superbra dag,
och att alla får en superbra kväll.

Sov gott.
Massa kramar / malin



Kommentarer
Postat av: Josefine

Designen är fett fin ;) <3

2008-12-17 @ 19:33:42
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0