Pepparkaksbak med mormor

Kom hem från mormor nyss.
Pepparkaksdeg, jjummie! :'D

Tog väldigt mycket bilder där
lär jag säga. Det blev rätt mycket
pepparkakor, gud så gott det såg ut när
jag höll på att lägga ner alla i en burk, titta bara!



Haha. Så duktig som jag är, eller nåt.
Jag skulle sätta på locket på en burk, för den
var full. Mormor gav mig ett lock, och jag tyckte att
det inte liksom, passade, men eftersom mormor gav det
till mig, så trodde jag att det var rätt. Jag fajtades med
det där satans locket, och sen kommer mormor ba:
Men du, det där vart fel lock.
Så, jag skulle ta av locket, men oj, det satt fast!
Haha. sällan jag ._.
Så, hon fick använda knivar och så, men tillslut
fick hon av det, men , med reslutatet att den vart
lite bucklig, hahaha (;



Efter satt vi och fikade. Hon hade köpt en bakelse på stan,
det var gott, men jag va så mätt haha (;

Nu ska jag gå ner och hämta pepparkakor, sen ska jag väl sitta
här och vara social med folk , om det finns någon som vill
vara social med mig ;p
Ska även göra om min design tror jag :)
Om jag orkar vill säga (:

Kram!




- Lägg märke till det fina förklädet jag fick ha. hah!


Jag typ älskar den här bilden (:






- Ja, det var några av alla de bilder jag tog :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Får ta tag i att börja baka pepparkakor jag också! :)



Ja, min dag har varit helt okej, lugn & fix mest. :)

Din då?



Puss!

2008-12-05 @ 18:39:18
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0