sov över

Hejsan
Sorry för att jag inte skrev någonting imorse,
men självklart har jag en anledning!
Jag vaknade 08.09, och jag börjar 08.00.
Lagom panik, eftersom vi har slöjd första timmen också!
Iallafall, jag vaknade då av att Max skickade sms,
' Vart är du?! :o <3' Så, jag skrev att han skulle säga att jag
hade sovit över , vet inte om han gjorde det, men.
Kom iallafall till skolan ungefär halv 9. Rätt duktigt av mig tycker jag.

Men, det var läskit, för igårkväll när jag skulle sova, då kollade jag på
telefonen flera gånger om jag hade alarmet på, och det hade jag.
Men den ringde ändå inte , eller så stängde jag av utan att jag vet det,
jag vet inte.
Iallafall så började jag sticka påengång när jag kom till skolan (:
Jag började på ett par rosa, neonrosa(!) , faktiskt! , och jag ska ha
neongröna också , haha :'D oj så snygga dom kommer bli.
Tog hem så jag kan sticka hemma, så att jag blir klar
någongång kanske ;p

Nu ska jag ner och äta, sen kommer jag upp hit och lägger in bilder från
idag på hemkunskapen då vi bakade lussikatter och pepparkakor! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: jaha hoppsan :P är det dom som är mycket mindre än collie?

2008-12-09 @ 15:19:43
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: alexandra

Intressant blogg :)

2008-12-09 @ 15:53:52
URL: http://alexandracerda.blogg.se/
Postat av: Mills

Jag hatar att försova mig ;P

2008-12-09 @ 16:05:54
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0