Städat klart och allting nu.

Jag har precis städat klart.
Jag känner mig duktig nu jag.
Dammade hyllor, bokhyllor, städade
bland sminket, dammsög, ja,
jag känner mig duktig! :)
Snart kommer mamma hem, och
då ska vi väl äta. Tror bara det blir hon och
jag idag, för pappa är på nån kurs som började
1 och håller på i minst 4 timmar.

Jag och Marre ska ner på stan en snabbis vid halv 4 eller
så. Trevligt.

Och, för er som fortfarande skriver frågor till mig,
så är frågestunden slut :)
Det kommer säkert en ny någongång. Men för denna
gång är den slut :)

Jag sitter här och lyssnar på Celie Dion - beacause you loved me.
Älska!

Jag börjar faktiskt bli hungrig, så jag tycker att mamma får ta och
komma hem snart, om jag ska vara ärlig.
Jag luktar typ 1000 olika parfymer, eller, okejdå, 4 . Jag satt ju och
gjorde rent sminkbordet, även alla parfymer, och ja.. jag råkade spruta
ganska många haha.Ojoj, det luktar lite som inne på Kicks ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Jodå det är finfint med mig! Lite frusen men bra!

vad händer idag då?



Puss!

2008-12-03 @ 15:34:16
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0