Stadsbesök med Frida och Felicia! Riktigt mys!

Hej!
Jag kom precis hem från stan med genomfrusna händer.
Trevligt var det iallafall. Mycket skratt har det varit iallafall.
Stog utanför Blå och pratade typ hur länge som helst, sen
gick vi till station och satt oss där tills deras tåg och min
buss kom.Jag höll seriöst på att somna på bussen,
tror att jag gjorde det också.
Det är ju för skönt! att somna på bussen menar jag.
Men, inte om man sover för länge så att man missar hållplatsen.

Jag har faktist börjat fundera om min besöksräknare är riktigt
riktig, för det kan inte stämma att jag fått 2 besök och 3 kommenater..?
Det liksom, stämmer inte tycker jag , menmen.

Nu ska jag gå ner och titta på sista avsnittet av Färjan som börjar om
några minuter.

När jag Frida och Felicia satt på station så kände både jag och Frida kli
i fingrarna. *bloggångest* Det är läskit! Skönt var det iallafall
att få skriva av sig litegrann :)
Imorgon börjar vi ungefär kvart över 10, skönt kan jag lova!
Slipper gå upp vid 7 iallafall! :D
Nej, nu måste jag sluta.
Kram



Kommentarer
Postat av: Majja

tack :)

din var jätte söt :D

2008-12-01 @ 21:29:30
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Josefine

mysigt :)

2008-12-02 @ 16:04:19
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0