Tasigt headset

Godmorgon läsare :)

Hoppas att ni har sovit gott.
Jag sitter här och klockan är ugefär
halv 8, börjar om 50 mintuer. Ska hinna äta frukost,
borsta tänderna, packa det sista , till tio i. Om 20 mintuer alltså.
Så, jag fattar inte varför jag sitter här och skriver, men men :)
Idag går vi till ungefär halv 3 eller nåt, jag kommer inte ihåg,
svenska sista timmen iallafall, då kanske jag hinner skriva klart
min uppsats, eller så kanske vi inte ska göra det.. hm..
kanske kan prata med Lena om det går bra att jag går undan och skriver
eller någåt. Och sen kan jag ju bara passa på att meddela att min kära
headset är trasigt, eller, en hörlur är trasig, det låter ingenting.
Kul ._. Så, hag fick låna isaks igår (a)

Nej, nu är klockan 07.36, nu måste jag sluta.
Men ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0