Tidig dag idag med!

Hej alla folk!
Jag sitter nu här. Hemma, :)
Vi fick sluta tidigt idag med , mysigt :)
Sitter och äter min lunch som är en billypizza ,
och till efterrätt blir det lussebulle, förstå vad gott!
Har ingen aning om vad jag ska göra sen,
kanske skulle träffa Kristin, om jag orkar.
Är så trött. Förstår inte vad som är fel,
men jag har varit det enda sen jag började min
sjuka! :o Och det är ju ungefär 4 veckor.. så jag vet inte :o

Jag vet inte, jag känner mig nere idag. Riktigt nere.
Men, alla måste väl få ha såna dagar? Helst skulle man
bara ligga ner och titta på teve eller film eller så, men nejnej.
Då ska man ner på stan och praoa. Japp!

Nu tog jag min första tugga på min första lussebulle!
Åh va gott!
Jag tror att jag ska kolla på andra avenyn snart, men, det sa jag ju
igår också, så vi får väl se hur det blir med det haha.

En utav Enriques bästa låtar?


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten var ett tag sedan jag hörde och njut av lussebullen. Ha en bra dag tjejen

2008-12-02 @ 14:29:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0