Torsdag, 1 idag ifrån jullov!

God morgon!
Hoppas ni har sovit gott :)

Idag är det torsdag, för den som inte vet.
Och imorgon är det fredag, visst är jag duktig? :)
Närå, och då är det sista dagen på de här läsåret,
och vi får betyg och allt sånt :)
Gud så mys! :):)

Min morgon har mest varit springig , har sprungit fram och tillbaka
hela tiden, upp och ner i trappen och allt.

Borde egentligen gå till skolan nu, men jag har fortfarande problem med
mitt hår. Tidigare har jag har grymt svårt att bestämma mig vad jag
ska ha för kläder, men det löste sig tillslut.

Lektionen som vi börjar med, faktiskt vår enda idag också, ska jag göra
prov på. Vi får väl se hur det går. Har läst i boken som jag skulle iallafall.
*hoppas*

Nu måste jag gå.
Vi hörs senare.
Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar; Kul med ny kamera! Vet du vad den kostade? Jag är själv sugen på en liknande. Kram

2008-12-18 @ 09:49:37
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0