Tisdag

Godmorgon :)

Jag sitter här typ helt död, gash vad trött jag är!
Lär väl gå ut med hundarna och ge dom mat och så.
Tror att jag ska ta det lugnt idag, glo film och ha mys.
Ska ju bada hundarna vilket tar ca 2-3 timmar , eftersom dom har
så mycket päls.

Inatt somnade jag med teven på, och vaknade 20 över 6.
Då låg mobilen, båda dosorna och min mandarin som har tänkt
äta igårväll under sängen, eller mandarinen låg på golvet liksom,på andra sidan sängen ;p
Tog upp dom och stängde av teven, sen somnade jag om, och vaknade nu :)

Jag är såhär skönt trött, om ni förstår vad jag menar :)

Vad ska ni hitta på för skoj idag då? :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

låter lite jobbigt att känna sig död.. hoppas du piggnar till!



här ska det småstädas lite, klä granen, fixa lite mat till i´morgon, kollas film och eventuellt bingolottos uppesittarkväll!

2008-12-23 @ 12:16:45
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: anna wennerblom

ja, jag ska iaf åka till badhuset,

och de är bra för då kan jag simma och få kondition(?) och sen ska vi klä granen, den funderar jag på om jag ska srpinga typ 5 km lr nått (: ,

nunär jag ska köpa inomhusskor så jag kan börja träna med damerna igen (; . så, 2 pass om dagen blir nog bra .. x)

haha,

2008-12-23 @ 12:24:45
URL: http://a
Postat av: Lena

Hund bad gjorde vi igår och även borstning, föning och klippning...det tog ett bra tag men nu så är han så ren och fin ;D



Lycka till med ditt slitsamma jobb att bada två hundar!!



Idag blir det lite små fix och så väntar julbadet :)



Ha en fin dag!

2008-12-23 @ 12:29:45
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0