Photos :)

Här kommer lite bilder ! :)




Det allra första kortet, tänkte att det bara måste vara med! :)


Är inte bilden otroligt fin?


'Ser du stjärnan i det blåååå?´' typ (;


Tagen under Kalle Anka! :)


Promenad med hundarna :):)


Souvenirfrån Bulgarien 04! :)


Jag typ älskar den här bilden! :)


Blir man inte sugen att äta upp honom?


Fin rosett va? (:


Fina Moa :)


Och avslutar med ett litet egopic :)



Och imorgon kommer Anna hit, vi ska åka till Valbo och shoppa :)
Härligt :)
Mellandagsrea
in my heart! :D

Hon sover såklart här , mysigt :)
Kommer nog roliga bilder imorgon/ övermorgon :)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på någon film jag fick idag, vet inte
vad dom heter :)

Puss, sov gott alla söta!

Kommentarer
Postat av: anna wennerblom

sv: ja de kommer vi :D



fina biiiiilder :D <3

2008-12-25 @ 11:09:19
URL: http://annawennerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0