Hunnit med mycket en måndag som denna!

Hej! :'D
Gud så mycket jag har fått
gjort idag! :)
Titta bara.
Först städade jag rummet, dammade
alla hyllor, plockade undan kläder från
soffan. Sen duschade jag och fixade mig,
och efter det dammsög jag.
Efter det gick jag till bussen och åkte och köpte
julklappar, kan inte avslöja här vad jag köpte,
för pappa läser min blogg ;)
Jag gick in på Pressbyrån och köpte värdekort,
sen klev jag på 2an och åkte hem till Marre.
Vi klädde deras julgran, och halv 6 åkte vi
till Valbo. Där träffade vi sötastetvillingarna
Max och Albin. Jag och Marre gick runt och
provade lite kläder på olika affärer och hade allmänt kul! :D
20.40 tog vi bussen hem, och jag var hemma en timme senare.
När jag kom hem hjälpte jag mamma litegranna med julmaten,
sen satt jag i nejlikor (?) i apelsiner som mamma sen satt upp lite härvar
i huset.
Tro det eller ej, jag gjorde mera! Jag satt mig och skrev julkort till våra grannar
som vi ska gå runt med imorgon. Efter det plockade jag ner tvätt från tvättsträcket,
och jag hängde tvätt också! ser ni ? tillomed jag kan! När jag gjort det , då gick jag
ut med hundarna och tränade dom jättemycket , sprang, jag stannade, kallade in dom,
sprang igen, ja , ni fattar :)
Efter det gick jag hit, Förstå så mycket jag har hunnit med idag! :D

Känns inte som att jag kommer kunna sova inatt, är typ hur pigg som helst,
haha!
Men ska väl lägga mig och glo film eller nåt snart.

Oj, nej men justde!
Frågorna.. satan!

Svarar på dom nu :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0