Jingel bell rock

Hej

Ja, nu är jag hemma.
Det fanns ingenting vi kunde göra där,
så vi fick åka hem, skönt kan jag lova :)
Jag köpte en baugette och en festis, 60 cl.
Sen gick jag och sa hejdå till Isa som skulle ta
2an hem, och jag 1an. Jag klev på bussen, och det
var bara 3 personer på bussen.
Iallafall så gick det väldigt fort att åka hem. Ungefär
10 minuter.Brukar gå på mer än 20 minuter.
Kom hem, och pappa var på asdåligt humör,
och han berättade att motorn på en av våra bilar
troligen har skurit .. sällan allting går sönder för oss!
Och det skulle kosta ungefär, 15000, OM det var det felet.
Så, vi får joppas att det inte är det!
Åhå, jag skulle vilja... vinna ne jävla massa pengar! 1 miljon skulle sitta
bra kan jag lova. Nån som är generös och kan sponsra? (a)

Jag sitter här och lyssnar på julmusik! Haha.
Det är ju ändå bara 23 dagar kvar tills det är julafton (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0