kvantumbesök

Ja, nu är jag hemma!
Gud vilken mor jag har alltså,haha!
Hon är ju helt otrolig.
Satt 4 fjortisar på bussen, såhär precis bakom
oss, och dom har jag bråkat asmycket med,
men dom kände inte igen mig, haha :')

Nu sitter jag här och lyssnar på
'I need a hero' med Bonnie Tyler (:
Värsta bra ju :)

Imorgon börjar vi 20 i 9, härligt!
Film på en gång, sen går vi till våra hemklassrum och
få betyg, sen slutar vi! :D
Och efter det, JULLOV!

gud va skönt!

Nu är klockan 11 och jag ska gå och lägga mig.
Kommer nog bli jätterädd imorgon när jag vaknar
och ser mig i spegeln när jag inte är blondin längre!
hahaha.
hoppas ni har haft en bra dag allihopa.

Glöm inte att ställa frågor till mig :)

Sovgott, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

1. vad tror du att du gör om tio år?

2. vad hade du gjort om du hade vunnit fem miljoner?

2008-12-20 @ 12:17:46
URL: http://selmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0