Stan med Kristin :)

Ja, somsagt har jag varit nere på stan med Kristin
idag! Mysigt. Saknat den tjejen grymt mycket!
Vi gick runt på stan och pratade och hade allmänt
kul. Sen gick vi in på coffeehouse och fikade :)
Hon tog kladdkaka och jag cheesecake (:
Gott kan jag lova att det var :)
Gick in på H&M och hittade värsta snygga glasögonen (;



Erkänn att dom var snygga? (;
Vi gick inne på H&M tills klockan vart 7 då de stängde,
och då gick vi till bussen eftersom jag är tvungen att åka buss hem från stan,
medans Kristin jar sån tur att hon bor på stan (: Menmen, världen är orättvis :')

När jag väl satt på bussen, då hände en rätt kul grej..
Dom håller på med vägarbete precis där bussarna går,
så bussarna måste åka en annan väg, men det glömde
tydligen busschauffören bort, så han höll på att köra där,
men han ändrade sig och fick backa i rondellen och skit, haha.
Höll på att krocka med en massa bilar och allt (;

Jag sitter här och kastar boll med Gero, och han ger sig
aldrig heller haha (;
Ja, snart är det Andra Avenyn också (:

Och ni? :D:D  över 600 besökare nu! Tack alla underbara
människor som besökt! Ni betyder så mycket ska ni veta! :)

På stan köpte jag ett diadem , ett guldigt, syns litegrann på
bilden ovan :) 27 kronor på Glitter :)

Nej, nu måste jag sluta skriva :)
Andra Avenyn väntar! :'D
Puss på er!


Haha, vänta , ett roligt citat från stadsbesöket med Kristin.
Vi gick och pratade om barn och så.

Kristin :
Men..
Malin;
vadå?
kristin:
tänk om man fick barn när man var ungefär 17 år,
man fick en kille, tänk om man vart kär i honom när han vart äldre! :o
Malin :
hahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad roligt!

Jag kom hem från stan & IKEA för en stund sedan. :)



Vad gjorde ni för skoj då?

Puss!

2008-12-04 @ 20:38:56
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad söt bild!

2008-12-04 @ 20:46:42
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0