Trött till 1000!

Nu är jag hemma.
Gud så trött jag är.
Jag kommer somna, helt seriöst ;o

Kollade på två filmer hos max och albin.
You, me and Dupree och en till som jag inte
vet namnet på :)

Vet ni vad jag har kommit på? Det måste vara
otroligt mycket människor som sitter vid datan på söndagar,
för det är då jag får mest besökare.
Är det så för er också?:)

Jag tycker synd om stackars Moa.. hon mår inge bra..
Det började på julafton då hon spydde , jättemycket.
Efter det slutade hon äta, och äter jättedåligt nu.
Får väl se hur det blir, mamma ska troligen ringa till
veterinären imorgon.
Hoppas det inte är nåt farligt..


Nu ska jag hjälpa hanna med hennes header:)

Ha det bra.
kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack för skit bra tips. Dom behöves verkligen. Tusen tack snälla du :D

2008-12-28 @ 22:27:54
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0