Bättre humör nu :)

Nu är jag på bättre humör haha (:
Nu kan jag skriva lite om min dag utan deppa sönder ;D
Allt blev bra när jag fick sova lite och vara för mig själv.
Nivet, jag är ju inte så van att ha folk runt mitt huvud hela
dagarna nu precis haha ;D Men det blir väl bättre (:

Man kan ju lugnt säga att jag saknar skolan som fan!
Herregud så glad jag var att vara tillbaka, för jag kan lova,
att när man inte vart i skolan på 5 veckor, då blir det tomt!

Bilden typ ägde idag haha , och Eva, våran gamla bildlärare,
hon har blivit sjukskriven, antagligen utbränd, men min mentor
vägrade säga vad det var för fel på henne, haha!
Som ni kanske märker så tycker jag inte om henne, ehe.
Men, vi har iallafall fått en vikarie som vi ska ha året ut, som också
heter Eva, haha, mobb ? ;p
Aja, jag hade iallafall jättekul där, fick kanske inte så mycket gjort,
men ändå , lite (:

Har varit duktig flicka och pluggat lite matte. Äntligen är Geometrin över,
nu är det Algebra och ekvationer. Det är faktist rätt kul, men komplicerat,
menmen.

Frida och jag sitter och diskuterar om hur svårt och komplicerat matte är,
även fast båda ligger nästan på vg-gränsen, så är det svårt! :o

Och vetni en sak till?
Jag tycker inte om rubriker! :o
Det är ju jobbigt att hitta på nånting, hmm..
jaa.. :')



Kommentarer
Postat av: caroline

mitt i tierp ;D huhu, vart nånstans var du då?

2008-12-08 @ 20:35:53
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men jag är uppe 5 på morron och somnar jag innan middagen så sover ajg för natten, hihi.

Så jag kämpar mig igenom kvällen.

Kram

2008-12-08 @ 20:44:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: ååh tack så mycket sweetie! :*



Är det din collie? :)

2008-12-08 @ 20:50:55
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

hehe ha det gott!

2008-12-08 @ 21:58:06
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0