Höstlov!

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev här, men nu har jag verkligen haft fulltupp, har inte suttit vid datorn på 4 dagar.
Eftersom det är höstlov så har jag vart med kompisar hela tiden.
Det är så skönt, vi borde få ha lov lite mera ofta, inte så sällan..
Menmen,
ska vara med Albin idag. Mys (:
Ska även träna Gero lite innan Albin kommer hem, han är på nå såhär brottningsgrejs.
Ska hem till mormor nån dag, och typ.. lära henne en mobiltelefon.. tror hon. Jag har försökt med en Nokia 3310, för typ 3 år sen, inte ens det förstog hon. Jag vet inte va de är för mobil hon har fått tag på, pappa sa att det var en Nokia nånting,
men de blir nog mamma som får hjälpa henne med det tror jag. Liksom , en typ 79 åring ska lära sig mobiltelefon, jo tjena!
Aja, haha, de blir nog kul (;
Var med Marre igår, och vi sjöng singstar, hela 80-talsskivan klarade vi! vi är typ.. bäst? (:
Kul kan jag lova att det var! Shalala

Jag tycker fasktist inte om när vänner inte mår bra. Snälla gumman, bli bättre nu! Jag finns här för dig ska du veta!

Nu ska jag gå & träna Gero lite (:
Ha det bra! Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0