lördag!

Helg nu. skönt som bara den!
åkte hem till max och albin igår och tittade på film vid 8 , jag orkade inte vara hemma.
Men max skulle sova vid kavrt i 11 tror jag , för han skulle på tävlingi sandviken idag.
albin kunde vara med mig lite längre, eftersom han är förkyld ,stackarn, så han kan inte tävla. Kollade på tv och mös ill 20 i 12 när mamma kom och hämtade mig.
åkte hem, tvättade bort sminket och gick och la mig och kollade på 'Jersey girl'. Den är ju bara för bra! shala!
somnade vid 1 halv 2 nån gång, vaknade halv 11 , kollade på tv , sen gick jag upp.
har gått med hundarna i en timme nu. jag känner mig såhääääääääääär duktig!
ska väl vara me lite folk ikväll antar jag.

u måste jag gå och bädda rent säger mamma. kulkulkul..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0