I'm back!

Ja, nu är jag tillbaka igen.
Har vart grymt oaktiv eller vad man säger nu på senaste tiden.
Men i helgen har jag inte haft tid att sitta vid datan , i fredags åkte jag till ockelbo och mötte anna , åkte hem till henne & sov över där. i lörags så kollade jag på hennes match i åbyggeby, sen efter den så åkte vi till gävle, kollade på bio, Patric 1.5. Vi sov  över hos mig, och igår, söndag, åkte vi till ockelbo igen,kollade på match, p94 ockelbo - skutskär tror jag. Iaf, det vart 7-1 , nils skulle ha spela, men han vart skadad på dmet i valbo, så han fick typ inte va med.
Skulle åka hem med halv 8 tåget, så jag hann inte se hela matchen. väl framme på station efter typ 20 minuters gång, så står de. avgående gävle , ny tid 19.45.  Man ba : kuul -.-    
Men jag satt mig på en bänk och ringde folk, pratade med anna ett tag, men hon kunde inte prata så länge, sen ringde jag albin, han kunde inte vara social, nejnej. så jag satt & lyssna på musik, sen ringde jag älsklade nils och fråga om han va kvar i ockelbo, och ja, det va han faktist, vilket jag inte trodde han skulle vara. Men iafm han kom och va lite social med mig, sen när vi tittade på tavlan igen, då står de avgånende gävle 20.15.  KUL! då va klockan typ ah, sen ändrade dom igen , till 20.45, asså, då fick ja nå fel, men jag hade ju nils där iaf.
Han satt och väntade tills tåget kom, gullunge! :*
Aja, tåget kom iaf kvart i 9, så jag va i gävle typ 10 över 9. Va typ astrött när jag kom hem så jag bara åt och sen gick jag och lag mig. det var ju inte lite skönt det.hade vart ute i typ 6 timmar , så ja, ja va ganska genomfrusen.haha.

Har NOprov imon, ska väl plugga till de snart.
Kram M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0