min dag!

sista timmen idag på skolan va väl okej ,
men ändå inte.
hade profil , och jag hade engelska, så då kollade vi på film
på grease.
den är ju bara för bra asså!
jag satt och typ dog för ja va så hungrig.
cyklade hem , rusade in i köket och tog en macka, sen fixade jag mat , mohah.
ringde min älskade pojkvän och pratade i ca 2 timmar.
han va gullig och hjälpte mig med min matteläxa också (:
sött av han! :*
sen kollade jag på high school musical, den är ju bara för bra!
Haha. kollat på 2 ûberbraa filmer idag , de är ju bra!
efter de har jag bara suttit här & väntat på att nån social och rolig ska logga in på msn ,
men nejnejnejnej.
det är tydligen förbjudet eller nå ;o
herreguud ;o

aja, nu ska ja inte sitta här & ödsla mera tid.
/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0