Allt&ingenting!

Hej igen.
Kom precis hem från kursen med min älskade Gero.
Tyvärr gick det inte bra, berodde troligen på det dåliga vädret, nya okända kursledare,nya kursmedlemmar, och en rätt så slö sommar. Men ändå inte ,vi har tränat rätt mycke, men ja vet inte, vi satt still i klubbstugan i ca en halvtimme, oroliga hundar som gnäller,skäller och så,
hoppas på en bättre kurs nästa gång kan jag säga.
Ska iaf tävla den 27 september, hoppas på att det går bättre då i alla fall.
Men då har vi ju fått träna mera och så.

Aja, slutsnackat om hundar nu.
I helgen kommer bästavän Anna Wennerblom hit, ska sova här från fredag till lördag , och vi ska gå på bio och ha mys, som alltid!
Vet inte va de blir för bio, om de inte finns nån bra , så blir det väl Mamma Mia för typ, 3e gången haha.

Ska vara med älsklingsnils imorgon kanske , ingenting helt bestämt, gud va jobbigt det är när man bor så långt ifrån varann, liksom 9 mil ;o
det är fruktansvärt jobbigt, herregud.
men, det funkar väl kanske ibland. men iaf.  vet inte om jag tar tåget till ockelbo & träffar han där, eller om han kommer hit, det får vi se.
Men , trevligt ska det bli iallafall.
Vet inte vad vi hittar på, åker kanske hem till mig, eller så är vi på stan, jag vet inte.

Iaf, skola imorn IGEN. känns ganska uttjatat ord kan jag säga. har tröttnat efter bara några veckor, och det är inte bra.
men det går, tur att man har sån kul och framför allt seriös klass, haha. *ironi så det sjunger om de!*
Men det är ni som gör att dagarna går frammåt! det ska ni ha + i kanten för!
Har idrott imorgon , men jag kan inte vara med. Har ju vart sjuk, förkyld som bara den, i typ en vecka och har fortfarande ont i halsen och grejer.
Sitter och tittar på mitt schema nu , och ser att vi har lite sovmorgon , till halv 9. skönt!
Har profil sista timmen, men då tittar vi på film, & det kan jag säga är skönt eftersom vi slutar halv 4 , och man är trött. då är det alltid skönt att titta på film och att de lugnt.
På torsdag börjar jag inte förrän 20 i 10, grymt skönt!

Och jag vet att det här är jätte intressant, men jag kan bara inte sluta skriva. Jag känner verkligen för det nu, och då är det väl bara att , ta ut på krafterna.haha.
Men snart , eller, vid halv 9 kanske , eller tidigare kanske om det inte loggar in nån kul på msn eller att jag får lust att fixa nånting på hemsidan som jag gjorde innan jag stack på kurs, men ändå, så kanske jag drar tidigare.
Eller ja, det beror ju på när jag slutar skriva här också.haha.Gud vad jag babblar,maha.

Känns inte som att det är september precis, regn och rusk allaredan?! Va är de här egentligen ? så här ska det då inte vara , jag tycker då att det fortfarade ska vara lite sol iaf.. men det är väl den globala uppvärmningen som göre. hmh.

Näe, nu ska jag sluta, det här är illa, skriver om väder, och jag är 14 år! herregud.
Aja, har man inge liv så har man inte . jaja,
puss på världen! :*

Juste, min hemsida, gå gärna in där och kommentera bilder eller lämna ett spår i gästboken tack!
http://www.freewebs.com/malinlarssoon/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0