Bra eller dåligt?

Va i skolan till kvart i 12, då åkte jag hem för jag hade huvevärk som en gnu kan jag lova!
Så, åkte hem och tog mig en alvedon och gick och la mig. kollade på high school musical, men såg bara ungefär halva, sen somnade jag.Det va skönt kan jag bara säga. Va jättetrött när jag vaknade, men då tvingde pappa ut med mig med hundarna ;o Dålig stil tycker jag!
Vart rätt pigg iaf.
Sen hem och satt mig vid datan, sen va de mat.
Efter det har jag bara suttit här.



Ah, varför blir livet så svårt? Varför får man typ alla 'vänner' emot sig, för att man gör slut med pojkvännen..?
Det finns ju alltid en anledning till varför man gör de. Inte bara för skojs skull om man säger så.
Jag vet inte vad folk tycker om mig, men det verkar iaf, som att dom/ni tycker att jag är en jävla fjortis som behandlar alla som skit.
okej, FINE! tyck de då! jag orkar inte bry mig!
1. Skit i folk som inte gillar dig.
2.Du kan säga: jag är i allafall mig själv.
Taget ur Sofijah - Lev ditt eget liv.

Men ,  det stämmer.
Nu ska jag inte bry mig om folk som inte gillar mig. Det ska jag verkligen inte.Klarar mig mycke bättre utan dom/er.
Nu ska jag fokusera på mitt liv, och agilityn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0