tisdag - lite svar

Skolan var grymt kul idag,och otroligt lugn, haha. Hade
ju svenska hela dagen, men det gick faktiskt bra.
Imorgon, ´har jag uppkörning, men det kommer gå bra, det vet jag.
Jag har tagit ledigt på morgonen, eftersom jag ska vara där kvart i 11,
Så jag kan gå upp vid halv 9 ungefär. Härligt värre!
Därför kan jag svara på några av era frågor till frågestunden,
känner för det nu, hihi :)
Här kommer några av svaren :)

Om du fick ta med dig en sak till en öde ö, vad skulle det vara?
- Oj.. jadu.. en sak.. hm.. någon överlevnadssak tror jag, eller en motor! så kunde jag bygga en båt.

Vilka bloggar brukar du läsa?
- Det är olika från dag till dag nästan.
Men dom bloggar jag gillar är:
17 år och trebarnsmamma ( 18 nu ) , frida, erikandersson,kenza,
sen är det sjäkvlart fler, men det är dom jag håller mest koll på :)

Vilken klass går du i?
- Jag går i 8an :)

Hur snabbt smsar du? Måste du titta på mobilen medans du skriver eller kan du göra annat medans?
- hihi vilken kul fråga! Jag smsar snabbt,  det måste jag erkänna. Och jag behöver inte titta på mobilen när jag skriver.




okej, jag blev jättetrött på en gång nu känner jag.
Det där var ju inge frågor alls nästan, åh så dum jag känner mig, haha.
Aja, om jag inte lägger ifrån mig datan så kommer jag somna, så.
Jag bloggar nog imorgon innan jag åker tll körskolan.
Sovgott!

haha, ganska cool bild :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0