ny blogg, ny start, ny termin,nytt allt, nästan.

jag tycker det här är sorgligt.
förr skrev jag flera flera inlägg varje dag.
nu skriver jag inget,
har skrivit 1 inlägg på hela sommaren,
på 3 månader typ.
alltså, det är hemskt.
usch.

men jag funderar ärligt på att starta en ny blogg,
där inte alla vet vem jag är, och ja, skriva.
skriva utan att tänka på om jag  verkligen kan skriva det,
ja, det känns nästan bäst så.
jag tror nog jag gör den idag, fast först ska jag fundera
på vad jag ska heta. hm.. jadu.
vi får se.
men jag kommer nog inte skriva så mycket här, tror jag.
& nu känner jag att jag fått lust att skriva igen,
jag vill ha en fungerande blogg, en fin blogg.
jag ska fixa mig en blogg, som INGEN vet att den
finns, förrän den är helt klar. jag tänker inte skriva någonting i
den förrän den är klar. så ska jag göra.

nu ska jag göra en ny användare här på blogg.se,
och en helt ny blogg :)
puss :*


lilla malin som ska upp i nian, och jag kan lova att hon är orolig.
så otroligt orolig. orolig för valen i vinter. åh, jag vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0