Allmänt onödigt vetande. typ

Nu är det inte långt kvar tills Andra Avenyn börjar igen!
Endast ungefär en halvtimme! :)
Någon av er som ska titta ? :)
Nu har dom ju ändrat så det går 45 miuter en gång i veckan,
ist för 3 ggr i veckan i 30 minuter. Vilket betyder halva tiden,
men det kommer alltså hålla på lägre i 'framtiden'.

Jag har precis lagt in några teman från datan till mobilen, men endast
ett fåtal som fungerade eftersom jag har för stor skärm ._.

Och vetni?! Min stora 'skräck' är kanske över! eller, skräck och skräck, kanske
fel ord, men jag kanske inte ska åka själv på språkresan! :D
Sofie, även kallad Fia i min klass kanske ska åka med mig! :D
Hon sa idag på HKn att hon skulle på språkresa men hade inte bestämt vart,
och jag var snabb och föreslog Malta med mig, och hon visste tydligen inte att
jag skulle åka, men hon skulle iallafall hem till sin mamma och fråga.
Kan ju lova att jag hoppas på att hon åker med mig! :'D

Nu ska jag gå ner och göra iordning nåt att äta/dricka till Andra Avenyn.
Efter AA ska jag ställa mig och bestämma kläder inför imorgon.
Det tog mig ca en halvtimme igår bara för att bestämma jeans, så jag
skickade iväg sms till några ' mörka eller ljusa jeans' , och det var bara en som
skrev ljusa , så det blev mörka , haha! Men sen vart det ju jobbigt eftersom jag har
flera mörka, men jag hittade ett par iallafall ! :D
Hoppas att det går bättre ;D
Tror det blir tights, eller kanske jeans.. eller.. nä, oj, där tänkte jag högt, eller, skrev eller nåt!
Hahah, jag är glad som ni kanske märker, och jag har fått tillbaka skrivarlusten känns
det som :D

Nu sitter jag här och väntar på att Fia ska svara på om hon får åka med mig eller inte, får alltid hoppas!! :D

Nej, nu måste jag gå, Ska även duscha innan kvällen är över också, herregud vad jag ska hinna med mycket :o
Puss på er !

Ställ frågor till frågestunden! :)


Tro det eller ej, bilden är taget utifrån !




Filmade igår när jag busade med hundarna, eller ja.
Mest Gero då. Han tar GANSKA stor plats.. hmhmh..

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Ser ut som bilden är tagen innefrån=)

2009-01-13 @ 20:57:18
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: louiise

sv; okej :P jag har dels pluggat till prov som jag har så mycket av nu! jobbigt med skolan , haha.

2009-01-13 @ 21:31:00
URL: http://louiseereynolds.blogg.se/
Postat av: Zahara

Så sööööttttaaa!

2009-01-14 @ 15:58:18
URL: http://zaharaz.blogg.se/
Postat av: lovisa

Aw så sötaa! :D älskar hundar ^^ har själv en :)

Haha, det var ju bara den ena hunden som tog bollen hela tiden och det var jättegulligt när dom följde bollen med huvudena ^^ <3

2009-01-14 @ 17:15:11
URL: http://lovisaflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0