fredag

nu är jag hemma.
gud vilken kul skoldag det var idag!
På gympan såg jag tydligen ut som en pirat enligt Max, japp (yy)
Det var faktiskt jättekul. Första gången på jättelänge jag var med.
Hoppas alla lektioner blir lika kul (:
Gympans outfit var svart leggins ( lånade av angelica ) gråa sälenbyxor
uppdragna till knäna, rött linne från gina och en svart långärmad tröja( alltså
ingen tjock ) med texten 'MITTMEDIAPRINT' typ. Pappa har fått hem den från
jobbet :) Och mitt svarta/mörkmörkbruna hår uppsatt i en toffs nästan på mitten
av huvet. Så fint! :D Sista 15 minuterna gick jag och Max in i den andra salen
där det bara var ca 2 personer och spelade spped-badmintion. Någon som har provat det?
Faktist jättekul (: Spelade det förra veckan eller nåt me Isa också, hihi :)

Sista timmen hade vi elevens val - hemkunskap. Jag var i samma grupp som Sofie Max och Putte.
Ojoj (; Ett under om vi blir i samma grupp nästa vecka kan jag lova.. ! x) Mjölkrig, men bara lite.
Gruppen som var i köket mittemot oss, som bestog av Maria Hanna Simona och Carro var dessvärre.
Simona och Maria kastade mjöl på varann, men Simona hade bakpulver i sin hand en gång, och det
tryckte hon upp i Marias ansikte, in i ögonen. Ett tips, gör inte det. Hon fick gå till NO-salarna, och använda
ögonduschen , och det rann jättemycket ur hennes ögon stackarn. Men alla bara skrattade haha.
Och tillslut när vi skulle fika, vi hade gjort Scones så fick vi dricka té om vi ville, och det tog jag Sofie och
Putte. Putte hällde i kanske lite för mycket socker, så det var typ 6 sjundedelar eller nå, blä! Och sen hällde han i
sirap, sirap! Var iallafall tvungen att smaka, och jag höll på att spy. Bläsh.
Annars var det  ganska lungt på hemkunskapen.. :') 7orna blev nog alldeles förvirrade haha.

ojojoj! Klockan är över 3, och Anna kommer 10 i 4, alltså måste jag åka med halvbussen tror jag..
åh shit.. jag har bråttom! :oo Men, jag skriver nog lite senare.
Puss !
ha en jättebra dag!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Om vi vart!! haha (:

2009-01-23 @ 16:55:11
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/
Postat av: Eveline

haha gris är kul!

sv;Hmm hur gamla kan dom vara? typ 14 kanske. :P

2009-01-23 @ 19:24:40
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, kasta gris. Haha. (:

2009-01-23 @ 23:01:42
Postat av: Elena

Åh, kasta gris. Haha (:

2009-01-23 @ 23:01:59
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Liene

Oj, visste inte att bakpulver kunde göra så mycket:S stackars hon.

Lät gott med scones:)

2009-01-24 @ 10:06:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0