fredag

Godmorgon!

Tidig inlägg idag, klockan är inte ens halv 8! :o
Iallafall så har jag klädesångest, jag har mörka jeans,
men vet inte vad jag ska ha över. Suck!
Inatt glömde jag att ställa klockan igen, men denna gång gjorde
det inget för jag har inge ont! :'D
Hah, nu har jag bara 2 ipren-tabletter kvar, sen har jag ätit upp alla ;D

Jag ska gå till skolan om ca en halvtimme/35 minuter. Och här är det - 14 grader.
Varmt och skönt... fy vad kallt, kommer ju frysa sönder ;o

Så, om jag överlever så skriver jag ett inlägg när jag kommer hem så ni vet
om jag fortfarande finns! :)

ha en jättebra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aha okej vad kul, ja idag ska jag till stan med några kompisar och sen ska vi hem till en av dom och sova där. Imorgon har min kompis familj fest. :)

2009-01-16 @ 07:28:21
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0