hmm..

Hej sötsaker, mår ni bra?
Jag fryser som bara den, tror jag ska gå
och duscha riktigt varmt snart.

Jag har funderat litegrann faktist, nyhet? :)
Men kolla, jag åker ju på språkresa om 172 dagar,
och jag kommer sakna alla kompisar grymt mycket!
Ni kan ju tänka er, jag,mig, Malin Larsson, i ett helt annat
land, utan mina vänner. Kommer ju få nya vänner där, och kommer
ju bo med andra ungdomar som är där på språkresa, men ändå!
Förså..första dagarna liksom. Ett nästan nytt språk, ny familj, ingen
jag känner, kanske lärt känna några litegrann, men inte bra. Usch ;o
Jag blir nervös bara jag tänker på det! :o
Hihi, jag längtar tills jag kommer hem igen då anna ska möta mig på
Arlanda, och sen när jag träffar alla underbaringar igen :)
Jag längtar verkligen efter det, haha(: och jag har inte ens åkt än, det är
ju bra ;D


Fick ett sms av Albin nyss att han precis packat klart det sista,
för dom drar till Sälen imorgon. Jag kommer sakna dom, jättemycket!
Trots att dom bara blir borta över helgen , men ändå. :'(
Och Anna åker till Idre den 6 januari, kommer hem på typ sändagen.
Och jag då? :o  jag får vara hemma jag ! :o Jag vill också åka till fjällen!
Jaa, jag får väl roa mig härhemma jag då.. japp!

Åker ni skidor eller snowboard? Vilket av de isf? :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Gud så grymt kul att fara på språkresa ju! :D

2009-01-02 @ 18:27:39
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

Åh, vill också till Malta! :( Men ska till Grekland under påsken! :D

2009-01-02 @ 19:05:54
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Anna Wennerblom

JAG ÅKER BÅDA! :D

2009-01-02 @ 21:40:37
URL: http://annawennerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0