lördag

Hej!
Jag sitter här med Anna nu, mys kan jag lova!
Bowlingen igår, gud så kul!
Albin vann med 219 p.
Jag 2a med 148 p.
Max 3a med 130p
Marre 112p
Anna 85p.


Så, jag kom tvåa iallafall, rätt bra gjort -)
Vi kom hem vid typ kvart över 10, och Max och Albin följde med oss.
Det var ju strömavbrott från ca kvart över 7 till ungefär kvart i 11, så
vi kollade på film på tvillingarnas mp4or (a)
Dom skulle hem vid halv 12, men jag och anna tyckte att dom skulle
sova kvar, men dom fick inte.
Ska träffa dom snart tror jag :)

Hur var eran fredag?

Vi får se hur det blir idag, om Anna stannar kvar, om jag följer med henne hem eller så,
jag vet inte. :)

Men ni får ha en superbra lördag, och om jag följer med anna hem så är dethär nog mitt sista inlägg för idag,
för hon har inget internet nu :)

Kram





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var ute i fredags och hade det toppennice! :)

Hoppas du får en bra söndag idag!

2009-01-25 @ 11:30:36
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Anna wennerblom

älskar dig så jävla mycket,<3

2009-01-25 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0