lördag med marre

Hej! Förlåt för jättedålig uppdatering.
Det kommer nu iallafall :)

Igår var jag ju på bio med Marre Sara och Lina,
jättemys! Filmen var jättebra :)
Den höll på i 2 timmar och 46 minuter, ganska långt haha :)
Jag och Marre åkte hem till mig efteråt, så sov hon här :)
Och ja, vi har bara segat hela dagen, somnade vid 4 inatt, och vaknade ca
halv 11. Skön dag! :) Och, jag lovade ju att svaren från frågstunden skulle komma
igår, men de kommer ikväll istället, nån gång :)
Egentligen var det inte meningen att Marre skulle sova här, men det blev så ändå , så
det är därför :)

Vad har ni gjort i helgen? :)

Förresten, jag försökte mobilblogga, jag kom in på det och allt, men sen när jag skulle
skriva inlägg blev det alldeles vitt ;o


Nu ska vi gå och fortsätta mysa :)
Ha en jättebra dag!
Puss



Jag älskar den här bilden!


Tjockiskväll (a)


Haha, vi spelade kasta gris ;)


: )


Ihi, jag tycker inte om att vara med på kort (a)


Underbara Marre : )  <3


Jättekul kväll iallafall! :)  Jag älskar Marre :*

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

haha vilka bilder :D

Sov så gott!

2009-01-18 @ 23:56:09
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0