lördag - sista inlägg

Godkväll !
Idag har jag bara tagit det lugnt, åh så skönt det har vart!
Nu ska jag gå och titta på den ena filmen jag köpte idag,
och öta chips och dipp. Åh va gott! Jag måste äta upp mig litegrann,
alla kläder bara hänger på mig , inte snyggt.
Okej, då är chips och sånna onyttiga saker inte bra, det vet jag, men
det är faktiskt helg ! ;D

Jag vågar inte vara uppe så länge till, för mamma kommer hem snart, för hon
har ju vart ute och ätit med jobbarkompisar, och har väl druckit lite, så kommer
hon vara jättejobbig, såhär jobbigt påverkad. Hon är lite såhär ' nattiiiiiiiiiiii'.
sovgoooooooooooooott' då ;) Så jag tar skydd i mitt rum genom att lägga mig
och glo film och tjocka godis (:

Ha en jättebra kväll!
Puss



Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Lät ju super mysigt! Aha, ska du dit på språkresa? :) Vart?

2009-02-01 @ 00:33:17
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0