onsdag - montering

Hej sötar!
Har ni det bra?

Jag är jättetrött. Verkligen jättetrött.Blä.
När jag kom hem från skolan gick jag och la mig
och tittade på OC, och jag somnade. Sov till ca
halv 2, 2. Var alldeles död när jag vaknade. Men
gick iallafall ut med hundarna, mys!
När jag kom hem så kom mamma och pappa hem efter ett tag,
dom hade vart på IKEA. Köpt ett diskställ som jag monterade.
Erkänn, jag är lite duktig? :)




Det blev väl fint?

Jag har kommit på att jag älskar One Tree Hill. åh!
Visst är inte det ett fjortisprogram? :o

Nej, nu ska jag gå och hitta på nåt. Blir väl glo film eller så.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja verkligen suuuuuper snygga färger har han!=) Lägg upp lite mer bilder på honom!?:D

2009-01-28 @ 18:21:58
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0