Onsdag

Hej!
Skolan idag var bra, kul och så.
Matten ägde kan jag bara lova! Så kul :)
Fast jag kunde inget, men det gör inget, eller jo,
men jag hade kul iallafall haha.
Satt med Max Micke och Fredrik. Och Albin framför oss,
eller ja, fredrik satt bakom oss han , men var social ändå,
det var inte albin haha!
Albin är elak, jag skulle få låna hans tröja lovade han, efter gympan,
asså jag skulle få den efter gympan för jag hade bara linne kofta och
tights på mig. Kallt! Men tror ni jag fick låna den eller? Nej.
Så efter mycket tiggande fick jag låna Max tröja, som är likadant fast
annan färg än vad Albin har. Albins är blå, Max är lila. Men inte hela. bara lite.

Ah, tänkte lägga upp en bild men det går inte eftersom blogg.se är knas.
Ni får se den sen:)
Nu ska jag ta med mig hundarna in på mitt rum och kolla på OTH
Skriver sen + svarar på kommentarer sen när blogg slutat dampa :)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0