superkul lördag

Hej sötnosar!
Jag har inte skrivit någonting idag förutom
i morse, men jag har bara legat och kollat på film/
sovit/kollat på film/pratat i telefon/sovit. Ungefär så
har min dga sett ut. Roligt va?
Ibland grinar jag för jag har så ont i både huvudet och
örat. Det är som att värken vandrar upp i huvudet.
Blä!
Iallafall, benet i örat var lite rött sa doktorn, men jag ska
bara ta en nässpray som hon skrev upp på en lapp,
och ta iprem och panodil som smärtlindrande.
Det hjälper litegrann iallafall.

Jag har varit jättetrött hela dagen , men  nu känner jag mig lite
piggare. Men jag tänker inte sitta vid datan.
Ska gå och bädda rent i sängen som jag har svettas ner , usch.
Jag får feber när jag får ont , och då blir man ju varm.. Just nu ligger tempen
på 37.8. Inte kul.
Så, min lördag kommer ju vara den bästa på länge.. shohoo..

Förresten upptäckte jag att jag har över 3000 besökare nu, lite efter
får man väl vara ;) Men mycket besök kan man väl inte säga att jag
har nu när jag är typ jätteaktiv här heller, haha.


Iallafall, hoppas att NI får en jättebra lördagskväll :)
Själv ska jag lägga mig i sängen och äta chips och dricka cola
och kolla på nån film + gosa med hundarna :)

Ha det bra
Puss /sjuklingen

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, detsamma! :)

2009-01-10 @ 21:30:14
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Rosita

Hoppas du blir bättre,

verkligen inte kul att gråta för att man har ont någonstans..

2009-01-11 @ 11:12:53
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0