tandläkaren shala

Godmorgon !
Jag har faktiskt sovit hela natten förutom
när jag vaknade av väckarklockan 03.40,
somnade om ca 03.43 haha!
Det tog mig bara ca 1 minut att ta medicinen,
det tycker jag var duktigt av mig :)

Nu, eller om en halvtimme cirka ska jag gå till bussen.
Kul, eller inte. Usch, jag gillar inte tandläkaren.
När jag var mindre hade jag tandläkarskräck, men det
har gått över, men jag gillar ändå inte det.
Sitter och oroar mg över om max säger till Anna att jag är
hos tandläkaren, eller om han bara skiter i det och säger
att jag inte är där så får jag frånvaro... skulle inte förvåna mig ;o

Nej, nu måste jag gå in i mitt rum igen och hämta hundarna , för
dom måste ut en sväng. Nu får man hoppas att Gero inte spytt, för
han låg i min säng och typ sov när jag gick.. *hoppas*

Ha en jättebra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Usch vad tidigt:/

2009-01-15 @ 15:46:30
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Carita

svar: åh sötnos, taaack så jättemycket! :* det värmer <3 puss finaste du :'D

2009-01-15 @ 16:37:06
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0