tisdag

Hej!
Skola idag, jaa, vad kan man säga. Tråkig och deppig slöjd,
rätt kul engelska, luugn lunch, konstig vikarie på matten,
god hemkunskap (: En rätt skaplig dag iallafall.
Vikarien på matten var helt knas. Han började skrika åt mig
för jag lyssnade på musik , vilket vi får göra på lektionerna, men
tydligen inte för han. Han hette typ, Aujaa.. nånting.
På hemkunskapen gjorde vi muffins med morötter i, rätt gott,
och kakor. Makalösa hette dom ;d

Gott var det , och det är det som är huvudsaken. Vi har ju tillgång till
kamera på HKn, och jag tittade igenom alla bilderna, och det är jag som har
knäppt typ 2/4 av alla bilderna haha!

Aja, nu står maten på boret.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0