Singstarkväll

Godkväll!
Har ni haft en bra kväll?:)

Det har jag! Gud så kul jag har haft.
Jag har ju vart med Angelica, hon kom hit vid halv 5 eller så,
och vi sjöng lite singstar, kul som bara den. Våra röster typ
pajade, menmen (:
Ungefär klockan 6 gick vi ut och mötta William och Fredde vid Tempo,
sen gick vi hem till mig igen, och sjöng singstar haha (; Och kollade
lite på teve, Runaway bride.

Alla åkte hem vid 10 i 11, och Angelica hade cykel så jag gick med Fredde
och William för hundarna var ändå tvungen att gå ut. Gud så mysigt det var.
Ingen bil eller nå människor alls, och kallt, men inte för kallt. så härligt!
Hundarna gick lös hela vägen också, eller Gero släppte jag när vi gick
själva, så underbart, åh!
Blev alldeles röd om kinderna, men det var så skönt, såhär lagomt kallt,
även fast det var ca. -11.6 grader.

Jag är hungrig. ska nog gå och äta någonting nu, sen tvätta bort sminket och
så , sen blir det sängen! Tror jag ska titta på HSM2 , för det var ett tag sen nu.
Haha (a)


Haha, förlåt William (a)


Haha, go Angelica !


Heja Fredde , friskt humör!


ehe, jaa.. bästa kvaliten med blogg.se också.. :)
Iaf, jag och Angelica : )


Nu ska jag gå och lägga mig,
sov gott underbaringar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0