snö, snö och mera snö

Hej!
Herregud vad det snöar här, och har gjort nästan
hela tiden, men ändå! Var ute med hundarna nyss,
och det snöar jättejättemycket! Såg nästan ingenting
framför mig för det var så vitt :o

Hihi, jag fick beröm hos tandläkaren för jag hade jättefina tänder.
Dom var jätterena också, haha :)

Skolan idag typ sög. Blä. Klassen är helt underbar, nästan.
Men vi tar 6orna, springer runt i korridorerna och skriker.
Asså herregud, när jag gick i 6an fick inte vi vara på högstadiet mer
än nödvändigt, men dom har sina hemklassrum uppe hos oss nu dom,
det går visst bra :o
Åh, så störande. Jag försöker att inte bry mig, men tillslut går det bara inte.
Men, får stå ut i.. ett och ett halv år till. Jippie liksom x)

Idag har jag haft en jätteskön dag. Kom hem vid 5 över 3 då jag åt, sen gick jag
upp och lag mig och kollade på teve. Och jag råkade somna lite då och då,
jätteskönt!  Sen har jag bara suttit här , eller har ju vart ut med hundarna också,
duktiga jag :)

Vad har ni gjort idag? :)

Om endast 2 dagar kommer svaren till frågestunden, så ställ frågor! :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Din dag verkade vara ganska härlig, har du några roliga planer för helgen ? :) Kramar

2009-01-15 @ 21:20:04
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0