Fredag - stan + hårfärgning och så

Hej!
Jättekul dag idag kan jag lova :)
På stan köpte jag inte mycket, bara saker jag behövde.
Nagerlack , ljusrosa. Pincett, sminkväska, kajal, och mat förstås,
på donken (a) Lilla menyn med cheeseburgare och sprite. Jummie!
Imorgon ska jag ju till skolan eftersom vi har öppethus , shalala.
Börjar klockan 9 och sluta 12, kommer ha 3 lektioner.
Vet inte vilka tider som gäller, vet bara att vi börjar med slöjd, sen
hemkunskap, sen SO. Med Fredrik tror jag, som har slutat. som numera
är rektor.. jaa.
Jag och mamma åker iallafall ut till Valbo imorgon efter skolan, vid 12 eller så
och tittar på jacka. Men jag vill ha den jag hittade på Intersport.. den vita..
Men jag hittade också en fin på stadium , den var brun och rosa. Satt jättebra!
Men den kostade 1.499 kr. Och jag hade 1200. kul.

Jag och Angelica följde med Sofie
hem för hon skulle färga håret.
Blev inte precis som det skulle
om man säger så. Det ser ut som hon
har röd/orange utväxt haha!
Och resten är svart ;)

Men vi hade jättekul iallafall.





Angelica :*


Angelica och Sofie :*


Ooooh, vi är snygga (:
Mig ser man inte så mycket men det är bara bra:)
Iallafall jag och Angelica på bilden :*



Jag älskar dig :*


Mössan har Sofie stickat ! ;)


Nu ska jag gåoch göra mig nåt att äta, för jag är hungrig.
Sov gott underbaringar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hade så jäkla kul<3 älskar dig Malin! :*

2009-01-30 @ 23:41:20
Postat av: EVVIE

sv;tack så mkt. känns lite bättre nu

2009-01-31 @ 10:18:45
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: yes, malta! :) jag var strax utanför bugibba :)

2009-01-31 @ 12:51:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

vad har du för dej då? :D hugs

2009-01-31 @ 16:08:58
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0