Småbilder på plutt m.m

Hej på er!
Lugn dag idag med. Gud så skönt!
Har dock inte gjort nå matteläxor än,
men jag hinner :)
Sitter här och försöker ladda ner Camp Rock,
men det är nå fel. Jag vet inte vad!
Det blir en röd gubbe hela tiden, varför?
Det kan stå på hur länge som helst, men ingen skillnad!?
Är det nåt jag gör fel, eller är det bara min data som har
allmän och obotlig damp?
Om det är nån som är teknisk eller vet hur man gör, hjälp mig?
Snälla? (a)?

Just nu sitter jag här och lyssnar på en massa Enrique-låtar
som anna var söt och skickade till mig :)

Jag är väldigt stolt över mina hundar kan jag säga!
När vi va ute och gick så hade jag dom lös, och dom
sprang och busade. Dom var kanske 20 meter ifrån mig, då jag ser
en som är ute och går kanske 30 m från mig med 2 hundar, och jag ropar
'Moa, Gero' , och dom vänder på en gång och kommer till mig. sen går dom
på varsinn sida av mig, hela tiden! Åh så stolt jag blev :)
Men hon som hade dom andra gick upp i skogen och väntade tills vi gått förbi,
men men :)
Det är kul när hundarna är så där lydiga :')


Sitter här och tittar på lite bilder när Gero var liten, gud så söt han var! Åh!









Och som han ser ut nu....

Han har växt på sig litegrann;)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

aw, vilka söta bilder :)

2009-01-07 @ 16:17:04
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: annica

Aww va soet ^^

2009-01-07 @ 16:23:52
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Malin

nejmen guud vad söt hund!

Läs gärna min blogg (a) :)

2009-01-09 @ 00:58:41
URL: http://perla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0