måndag

Hejsan!
Kom hem från skolan nyss, eller typ halvtimme sen
eller så. Riktigt seg dag idag, blä. Max och Albin var sjuka
idag, och det är dom som gör hela klassen kom jag på.
Vi fick veta en jättetråkig sak idag , våran mentor Fredrik vetni,
han har fått en rektorstjänst, men inte på våran skola, utan i
Söderhamn. Inte så kul om man säger så. Så vi kommer få en ny
mentor, Lena, våran svenskalärare, och ny SOlärare, en tjej som heter
Anna, hon är vikarie för någon. Liksom jippie, jättekul! Lena och Anette,
nej , det låter inte bra. Nej! Fredrik och Anette ska det vara. Menmen.

Idag tror jag att jag bara ska ta det lugnt, är så otroligt trött.
Har vart det hela dagen.
jag har bara suttit och vart typ helt död hela dagen, så jag ska
lägga mig tidigt idag och glo film, åh så mysigt.

Nu ska jag kolla på OTH.
Ha det jättebra allihopa!
Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Han är fan bästa läraren i gröna ! ;)

2009-01-26 @ 21:24:24
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0