torsdag

Hejsan.
Förlåt för ingen uppdatering idag.
Men har inte haft tid :)
Sofie följde med mig hem efter skolan för vi skulle
bara hem till mig och hämta pengar, för jag skulle ner på
stan och köpa hårfärg. Vi va där, gick runt och tittade och så.
Åkte hem vid 6 ungefär. Och ja , för er som undrar, vi åt på Donken (a)

nu har jag färgat håret, är ungefär svarthårig , haha (: kommer bild sen
nån gång (:

vad har ni gjort idag då? :)

Imorgon kommer Anna hit och vi ska åka och bowla klockan 8.
Malin Anna Max Albin och Marre på gävle bowlinghall , kan ju bara
sluta på ett sätt, katastrof. Haha!
Ska iallafall ladda min fiiiina röda digitalkamera som man får jäättebra bilder med, typ nej.
Men bilder iallafall.
Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink sen blir det sängen för hela slanten :)
Ha det bra. Skriver imorgon när jag kommer hem från skolan eller så.
Sovgott underbaringar.



Kommentarer
Postat av: Elena

Idag har jag varit i skolan och träffat mina vänner. (:

2009-01-22 @ 22:52:40
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Elena

Idag har jag varit i skolan och träffat mina vänner. (:

2009-01-22 @ 22:52:41
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0