lördag - dåligt humör blä

Ojoj, klockan är mycket upptäckte jag nu.
Iallafall, jag är på allmänt dåligt humör, blä.
Moa är magsjuk, bara sprutar ur rumpan på henne när
man är ut med henne, så måste jag tvätta henne när jag kommer in, eftersom
det fastnar i hennes päls. Mys! (y)
Jga har sovit jättedåligt inatt iallafall, blä! Men varje gång jag vaknat på har Gero
legat jättenära mitt huvud, det var supermysigt kan jag lova!
Jag låg kvar i sängen till 10, då gick jag upp och kokade ris , det är Moas nuvarande foder,
eftersom hon inte kan äta vanlig hundmat när hon är såhär, då blir det bara ännu värre.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske ska träffa Kristin och Marre, mys! :)

Ha det bra
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0