söndag - ännu mera chill :'D

Nu har jag tagit en paus i OC-nördandet. Tro det eller ej :)
Jag tror jag har kollat klart på första skivan nu, eller om jag har ett
avsnitt kvar, jag vet inte :)
Sofie ringde mig nyss och frågade om jag ville följa med henne ner på stan,
men jag har vart hemma hela dagen förutom i morse när jag och mamma var ute och
sprang, men efter det har jag bara vart hemma. Så jag tackade nej :)

Jag tror jag ska gå ner och hämta lite glass, sen blir det upp till min sköna säng och
fortsätta nörda OC. min säng är otroligt skön har jag kommit på.
haha, härligdag.se! :'D

ha're!

Hehe, typ knasbild, men moa är söt :'D <3

ooch jag sa ju att ni kommer få leva med dom här bilderna
ett tag nu, för det är tråkigt väder ute, inge kul att knäppa nya,
och jag gillar dom bilderna som jag tog för några dagar sen,
så jaa :)

Kommentarer
Postat av: Viljav

Svar: Ja det blir mysiga bilder då tycker jag, fast nu vill jag ha värme!! (: Jo, det är bara bra m ed mig, skönt att vara ledig! :D

2009-03-29 @ 18:50:41
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Okej, hoppas att huvudvärken och det har gått över då=).

2009-03-29 @ 21:33:01
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0