torsdag - praodag 4

Hej sötsaker!
Jättekul dag idag på praon. Hade faktiskt mycket att göra :)
Imorgon är sista dagen, jättetråkit! Jag gillar verkligen det där stället.
Kanske kan sommarjobba där, vem vet?
Tro det eller ej, men jag och Angelica har pratat om det lite , så vi ska
prata med Nursel och Husse imorgon , (a)
Vi började halv 9 och slutade runt 20 över 3. Lena, våran mentor kom på besök också.
Lite halvkul. Jag fick typ panik när jag såg henne gå utanför och vinkade, haha!
Hon kom dit vid 3, satt och drack en kopp kaffe och pratade med oss, sen gick hon efter ca
7 minuter. Då fick vi sluta, och jag köpte dom där stövlarna vetni som jag jag visade er i ett
tidigare inlägg.

499 kr på Wedins. Men dom är sköna, och jag blir lång (a)

Nu kommer mina föräldrar hem, så jag ska ner och vara lite social med dom,
men jag skriver mera vid 9 eller så.
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Klackskor är underbart bra att ha om man vill bli längre. :D

2009-03-19 @ 20:38:39
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0