torsdag - shopping igen

Hej !
Min dag har vart fullspäckad.
Skolan började 08.20, då vi hade NO.
Sen 20 över 9 skulle vi samlas i vårat hemklassrum för vi
skulle ju påt teater, Edith Piaff. Vi kan ju alltid låtsas att det var
kul iallafall. Höll på i ca 50 minuter, sen när vi kom ut fick jag
och Isa världens chock för det var så ljust ute, alldeles vitt, blä.
Men ögonen vänjde sig efter ett tag, så då gick det bättre :)
Bussen kom efter vi hade stått och frusit i typ 10 minuter, ganska kallt var det.
Sen tillbaka till skolan, då vi gick och åt.  Fisk och potatis. Yey. Närå, det var ganska gått
faktiskt. Vi hade spanska efteråt, då hade vi en vikarie som var knäpp, haha!
NO efter det kollade vi på film med 8a, och sen hade vi svenska , då kollade vi klart på 'utvandrarna'.
Nån mer som sett den? av han, den där kända författaren som jag hela tiden glömmer bort vad han heter? :)
 När skolan slutade åkte jag & isa hem till mig för jag skulle hämta pengar, sen åkte vi ner på stan.
Jag köpte en typ, tunika på Gina för 149 kr, och jeansleggins på B' Young för 249.
När jag kom hem så åt jag, sen har jag kollat på tv, gått med hundarna och pratat med Martin i nästan 1 eller 2 timmar,
ganska roligt för vi har inte haft kontakt på jätte - jättelänge ! Ringde Nils också, men han var på träning, så jag
fick prata med hans coach , hihi :')
Nu ska jag gå och duscha, sen blir det OC hela kvällen lång, för jag har sovmorgon imorgon, börjar inte förrän klockan
5 i 10, skönt kan jag lova! :)

Ha det bra,
puss :)


Förlåt för att jag gör superdålig uppdatering nu, men jag hinner helt enkelt inte sitta vid datan någonting.
Hoppas ni överlever;*


Jag saknar tiden då allt var bra, <3

Kommentarer
Postat av: tre tjejer och en kille

Lugnt:);)

2009-03-12 @ 21:10:03
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: H

sv: Bra, men trött som fan, undra vrf.. nej nu ska jag lägga mig vi hörs! godnatt :D

2009-03-12 @ 21:28:41
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

SV: Men seriöst... xD Tjejer är lite patetiska på det sättet. Bråka om en kille ...Pff ;b

2009-03-13 @ 09:51:37
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0